فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص)شهرستان عسلویه:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) شهرستان عسلویه گفت: دفاع مقدس شمع فروزان در تحقق اهداف انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۱۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرگرد شهرام نوذری فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) در مراسم شب خاطره با موضوع نقش بیدخون در دفاع مقدسبا تبریک عید سعید قربان ، هفته دفاع مقدس و نیز تسلیت درگذشت جمعی از حجاج بیت الله الحرام اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که یادآوری دورانی پرافتخار برای ماست که باید از آن درس‌هایی مهم گرفته شود و این دوران بسیار مهم شمع فروزان مسیر ما در تحقق اهداف انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس نعمت اللهی در جمع ما هستند و باید تا می توانیم از آنها که شهیدان زنده ما هستند از دفاع مقدس اطلاع پیدا کنیم.

وی بیان داشت: بی تردید هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی و روستای بیدخون بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم نمایند.

در ادامه رزمنده بسیجی حسن بیدخونی، حاج علی وفایی و حاج آقا احمدی به خاطرگویی پرداخته و در پایان گروه سرود حلقه صالحین پایگاه روح الله برنامه خود را اجرا کردند.

نتهای خبر/

ارسال نظرات