مدیر حج و زیارت استان زنجان:
خوشبختانه همه حجاج زنجانی در صحت و سلامت کامل هستند.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به نقل از خبرگزاری  فارس، مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: با اینکه جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در این حادثه تاسف بار بود، اما خوشبختانه هیچ یک از زائران زنجانی در این حادثه صدمه ندیده‌اند و جای نگرانی برای خانواده‌های آنها نیست.
فرامرز بابایی افزود: با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 141 زائر زنجانی با 45 نفر از عوامل خدماتی در مراسم حج تمتع حضور دارند، گفت: همه زائران زنجانی مدینه بعد هستند.
این مسئول با بیان اینکه از تعداد کل کاروان‌های اعزامی هفت کاروان از زنجان، یک کاروان از ابهر و یک کاروان از شهرستان خدابنده رهسپار در سفر معنوی حج هستند، افزود: از مجموع زائران زنجانی 497 نفر زن بوده و بقیه مرد هستند که مسن‌ترین زائر زنجانی مردی 88 ساله و جوان‌ترین زائر خانمی با 26 سال سن است.
وی ادامه داد: پروازهای رفت 21 و 22 شهریورماه از زنجان به جده بوده و پروازهای برگشت از 19 تا 21 مهرماه از فرودگاه مدینه به زنجان انجام خواهد شد..
به گزارش فارس، در حادثه سقوط بالابر نیز هیچ یک از زائران زنجانی در محل حادثه حضور نداشتند و در آن روز هنوز اعزام زائران از زنجان صورت نگرفته بود که بر این اساس خوشبختانه همه زائران زنجانی در صحت و سلامت کامل هستند.


ارسال نظرات