فرماندار جم گفت: دفاع مقدس، مظهر عزت و افتخار ایرانیان است و همواره باید از این نبرد هشت ساله که با رشادت ها و جانفشانی های زنان و مردان این مرز و بوم به پیروزی رسید به نیکی یاد کرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۰۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم؛ فتح الله نوروزی در آیین افتتاح نمایشگاه افلاکیان خاکی در روستای چم چشمه، دفاع مقدس را نمایانگر اوج کینه توزی دشمنان ایران اسلامی و نیز اوج ولایت مداری، شجاعت و ایمان مردم بزرگ ایران به آرمان ها دانست.

نوروزی تصریح کرد: شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، دین خود را ادا کردند و اینک همه اقشار جامعه از هر حزب و گروه و سلیقه ای خود را وام دار رشادت های این عزیزان می دانند.
وی پیروزی کشور در نبرد تحمیلی را نماد بارز همدلی و همزبانی آحاد مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: قطعا اگر همدلی ها و همراهی های اقشار مختلف مردم و رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب نبود ایستادگی در مقابل ابر قدرت شرق و غرب در جنگ نابرابر هشت ساله امکان پذیر نمی شد.

وی به تبیین چرایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: اولین دلیل بزرگداشت دفاع مقدس، رشادت مثال زدنی مردم و جانفشانی های عزیزان رزمنده بود که برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زد..
وی دومین دلیل بزرگداشت دفاع مقدس را جنگ تمام عیار جبهه کفر با جبهه اسلام دانست و اظهار کرد: در جنگ تحمیلی تمام دنیای کفر، دیوانه ای را تا دندان مسلح کردند و با حمات انسانی و لجستیک او را برای شکست انقلاب و آرمان های اسلامی گسیل کردند که جبهه اسلام توانست درسی بزرگ به دشمنان دهد.
وی افزود: سومین دلیل تکریم این هفته و رشادت های رزمندگان، بزرگداشت خوبی و نیکی است و همه ما وظیفه داریم نیکی ها را ارج نهیم و بی شک دفاع مقدس جزو بهترین ها بود.
فرماندار جم در ادامه با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه گفت: همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی باید در ترویج و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید، اهتمام جدی داشته باشند

انتهای خبر/.

ارسال نظرات