جانشین سپاه امام صادق(ع) گفت: شیعه و سنی هرکدام که باعث اختلاف افکنی شوند خائن هستند.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل صبح امروز در نشست روشنگری که در جمع بسیجیان حوزه امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک برگزار گردید، گفت:دشمن قصد دارد با اختلاف‌افکنی شیعه و سنی مسلمانان را به جان هم بیندازد و باعث شود اسلام در جهان چهره زشت و خشنی پیدا کند و با این کار ریشه اسلام را بزند.

وی افزود:دشمن از طریق جنگ نرم می خواهد کاری را که در هشت سال دفاع مقدس موفق نشد انجام بدهد یعنی تسلط بر نظام و عقائد مردم جمهوری اسلامی ایران در اختلاف اندازی میان شیعه و سنی در ایران انجام دهد چرا که ایران تنها کشوری در منطقه است که دارای امنیت بالایی قرار دارد و ما باید نعمت عظمای امنیت را در جمهوری اسلامی، که در دنیا نمونه است را قدر بدانیم و در حفظ این نعمت تلاش کنیم و هر کس برخلاف عمل کند آب به آسیاب دشمن ریخته است.

خرمدل تاکید کرد: رمز موفقیت ما در انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن همین همدلی و همبستگی میان شیعه وسنی که در هر زمان انقلاب و نظام به آنها نیاز داشته با بصیرت و درک بالا کنار هم جمع شده اند تا آمریکا و غرب نتواند در این کشور نفوذ پیدا کنند و کوچکترین خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد:در جمهوري اسلامي همه برادران سني و شيعه در كنار هم و با هم برادر و در حقوق مساوي هستند و هر كس خلاف اين را تبليغ كرد دشمن اسلام و ايران است و برادران اهل تسنن بايد اين تبليغات غير اسلامي را در نطفه خفه كنند.

وی افزود: گروه‌های افراطی و ضاله از قبیل داعش و تکفیری‌ها قصد دارند مسلمین و اقشار جامعه اسلامی را در برابر هم قرار بدهند، اما پیام شهدا این است که باهم باشید و اتحاد داشته باشید چون وحدت از خدای رحمان است و تفرقه از شیطان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات