امام جمعه دناگفت:امروز آمریکا از مکتب جهاد و شهادت و مرجعیت تحول آفرین می ترسد با اسلام سکولار هیچ مشکلی ندارد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج مام جمعه سی سخت در دیدار پاسداران شهرستان دنا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر ستاد نماز جمعه حضور پیدا کرده بودند  با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه با ارزش و چشمه خروشانی است که مردم از زلال غیرت ،شور،حماسه و ولایت پذیری آن سیراب می شوند گفت:امروز آمریکا از مکتب جهاد و شهادت و مرجعیت تحول آفرین می ترسد با اسلام سکولار هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه این برداشت از اسلام امروزه سیلی محکمی بر استکبار جهانی زده است گفت:دفاع مقدس امروزه جنگ توپ و تانک نیست بلکه به یک فرهنگ پویا و کارآمد تبدیل شده که ذیل فرهنگ عاشورا تعریف شده است.

مصباح نژاد تاکید کرد:امروزه سپاه پاسداران حافظان و حاملان این فرهنگ ناب هستند و به گفته مقام معظم رهبری یک سازمان مشغول به فعالیتهای داخلی و سازمانی نیست بلکه به عنوان یک ناظر آگاه عمل میکند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سی سخت با انتقاد از برخی ها که با مغالطه شبهه افکنی میکنند گفت:برخی قصد دارند با به انزوا کشاندن بسیج و سپاه این ارگان انقلابی را از صحنه حذف کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:نباید به مزدوران و خائنان اجازه داد تا به خانه ملت راه پیدا کنند و اسرار اقتصادی و نظامی ملت را به دشمن بدهند چرا که در گذشته این اتفاق افتاده است.

امام جمعه سی سخت ادامه داد:امروزه سپاه پاسداران به نهادی در مقابل توطعه ها و تهدیدات داخلی و خارجی و حامی و مدافع مردم مظلوم در درون و برون مرزها تبدیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا افزود:متاسفانه در برخی موارد دیده می شود که برخی افراد موجه سخنان ناموجهی می زنند و به نام امام برخلاف امام و خط فکری ایشان حرف میزنند و ما هم با هیچ یک از این افراد تعارفی نداریم و با منطق و استدلال بر سر مبانی و اصول خود می ایستیم.

ارسال نظرات