خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء؛

تداوم نقش روحانیت در دفاع همه جانبه از نطام اسلامی ستودنی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تداوم نقش و حضور روحانیت در دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 36 سال گذشته ستودنی است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۶۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد مهدی مهدوی افزود: روحانیت در قبل از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس که رژیم بعث جنگ ناجوانمردانه ای را علیه ملت ایران آغاز کرد حضور پررنگی برحسب وظیفهخود داشتند.

وی اظهار کرد: شهدا و ایثارگرانی که روحانیان تقدیم انقلاب کرده اند نشانگر حضور پررنگ روحانیت در این عرصه بوده است به خصوص اینکه مراجع با حضور شایسته خود نقشی مهم در تبلیغ جهاد در اسلام و دفاع مقدس داشتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: این قشر در عرصه های مختلف عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص در عرصه های نظامی و دفاعی با حضور در عملیات ها نقش مهمی در تقویت روحیه رزمندگان داشتند.

وی اضافه کرد: در بحث حضور در جبهه های جنگ و عملیات های مختلف روحانیان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب واسلام کرده اند ووجود 4500 نفر شهید روحانی در کشور بیانگر این ادعاست که استان ما هم از این بحث مستثنی نیست.

حجت الاسلام مهدوی گفت: روحانیت در بحث تبلیغ و تبیین اسلام و در کنار بخش دفاع از اسلام و انقلاب نقش موثری داشتند و با تاسی از سخنان امام (ره) که جنگ ما جنگ کفر و اسلام است با استواری در کنار رزمندگان بودند.

وی اضافه کرد: هم اکنون روحانیت در عرصه های علمی و پژوهشی نقشی اساس دارند و این مقالات متعدد در حوزه های مختلف نشانگر این بحث است.

وی اظهار کرد:هم روحانیت و اساتید دانشگاهی نشان می دهند که در عرصه های مختلف مشغول نقش آفرینی هستند.

حجت الاسلام مهدوی اظهار امیدواری کرد که با توجه به اینکه دشمنان هم اکنون بحث شناخت دینی معرفتی و مردم را هدف قرارداده اند روحانیت بتوانند با روشنگری های خود در حنثی سازی توطئه های دشمنان موفق باشند.

ارسال نظرات