یک استاد دانشگاه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بی‌توجهی به موضوع دشمن شناسی علاوه بر این که مصداق واقعی ساده لوحی و غفلت به حساب می‌آید، موجبات هلاکت و شقاوت جامعه را مهیا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۴۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حشمت نوذری در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه خاتم الانبیا روستای باغک و حوزه محمد رسول الله تنگستان برگزار شده بود با اشاره به اینکه دشمن در فکر نفوذ بیش از پیش فرهنگی در کشور است گفت: خطر نفوذ فرهنگی دشمن بسیار مهم است و برای جلوگیری از آن دفاع مقدس دیگری لازم است.

وی افزود: اگر ذائقه فرهنگی، رفتار و گفتار مردم تغییر پیدا کند، دیگر نمی توان انتظاری از ملت داشت تا در دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام وارد صحنه شوند.
وی گفت : بی شک امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی مدیون رشادت و جانفشانی زمندگانی است که با وجود دلبستگی های دنیوی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بانثار خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

نوذری اظهار داشت: یکی از مباحث بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم موضوع دشمن شناسی است و بی‌توجهی به این موضوع علاوه بر این که مصداق واقعی ساده لوحی و غفلت به حساب می‌آید، موجبات هلاکت و شقاوت جامعه را مهیا می‌کند.

وی تاکیدکرد: باید تاکتیک های جدید دشمنان را شناخته و با رصد کردن اهداف شوم آنها راهکار لازم برای مقابله با آنها را در دستور کار قرار دهیم .

حشمت نوذری گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثار و از خود گذشتگی رزمندان در دفاع از آرمان های انقلاب و صیانت از خاک وطن است.
وی، با بیان اینکه این هفته فرصتی برای انتقال ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان است، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب از این فرصت مغتنم کمال بهره گرفته شود.

این استاد دانشگاه گفت: دفاع مقدس الگویی برای دکترین جدید جنگ و دفاع در سایر کشورهای جهان شد تا امروز جبهه مقاومت با الگو گیری از این دکترین در برابر متجاوزان ایستادگی کند.

وی با اشاره به نقش شهدا و رزمندگان در خلق موفقیت های دوران شکوهمند دفاع مقدس گفت: به هوش باشيم كه شهدا، چشم بيدار تاريخند و هر لحظه، اعمال و رفتار ما را می بینند و تکلیفی در قبال خون آنها بر گردن ماست که باید ادای دین کنیم.

نوذری افزود: ما ميراث دار حريم مردانى هستيم كه مصداق بارز حضور و تجلّى آشكار هدايت هستند و ما با توکل و توسل به مسیر شهدا هرگز راه را گم نخواهیم کرد و پیروزی از آن ما خواهد بود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها