رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس سرداران شهید استان بوشهر در منطقه ویژه پارس

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس از برپایی نمایشگاه عکس سرداران شهید استان بوشهر همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه ویژه پارس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، ایوب بنوی امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در منطقه ویژه پارس جنوبی از ابتدای هفته دفاع مقدس شاهد اجرای برنامه‌های متنوع هستیم.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس از برپایی نمایشگاه عکس سرداران شهید استان بوشهر همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه ویژه پارس خبر داد.

بنوی تصریح کرد: در راستای کمک به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سومین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس سرداران شهید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افتتاح شد.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس، نقش ایثارگران و رزمندگان استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس را بی بدیل برشمرد و خاطر نشان کرد: نام رزمندگان دلاور، ایثارگران و شهدای این آب و خاک برای همیشه در آسمان پرستاره ایران اسلامی خواهد درخشید و زنده نگه داشتن نام آنها می‌تواند در کمک به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک شایانی کند.

بنوی افزود: تصاویر و وصیت نامه سرداران شهید استان نیز با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان در منطقه ویژه پارس به منظور استفاده کارکنان خدوم صنعت نفت و اهالی شهرستان عسلویه به مدت هفت روز به نمایش گذاشته خواهد شد و بدون شک کارکنان شریف صنعت نفت با الگو قرار دادن این عزیزان در راه تلاش و آبادانی ایران اسلامی همچون گذشته گام برخواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه ویژه پارس تصریح کرد: با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) در این هفته فعالیت‌های متنوع فرهنگی انجام خواهد شد که برگزاری آیین تجلیل از کارمندان بسیجی و ایثارگر، مراسم نکوداشت شهید مهدوی و تجلیل از خانواده این شهید سرافراز به عنوان شهید شاخص بسیج کشور، اجرای تئاترهای دفاع مقدس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای نمایشی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات