فرماندار شهرستان عسلویه گفت: رشد خودباوری در جوانان، اعتماد به نفس و همچنین پیشرفت در صنایع دفاعی و توان نظامی همه از دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۳۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، فرماندار عسلویه در همایش بسیجیان شهرستان عسلویه طی سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 31 شهریور سالروز تهاجم گسترده رژیم صدام به خاک پاک جمهوری اسلامی بود و رزمندگان شجاع ایران اسلامی مردانه در برابر دشمنان ایستادند.

عبدالله نادری افزود: مظهر عزت، شجاعت، مردانگی، مقاومت و اقتدار ملت خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی بوده و هستند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای والامقام اضافه کرد: یاد سرداران شهید دفاع مقدس به ویژه سردار شهید نادر مهدوی، شهید شاخص کشور را گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه آنها درود می‌فرستیم.

فرماندار عسلویه بیان کرد: رشد خودباوری در جوانان، اعتماد به نفس و همچنین پیشرفت در صنایع دفاعی و توان نظامی همه از دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.

نادری یادآور شد: ایمان به خدا، رهبری حضرت امام(ره) و وحدت و همبستگی باعث پیروزی ما در دفاع مقدس بود و امروز همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و اقتدار نیروهای مسلح ضامن پیروزی و ثبات و آرامش و امنیت منطقه است.

وی گفت: در شهرستان عسلویه نیز با وحدت و اتحاد آحاد مردم و با تلاش شورای تامین و همه مسئولان شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم که ارزش و اهمیت بالایی دارد.

فرماندار عسلویه ابراز داشت: لازم است از تلاش‌ و رشادت‌های نیروهای منطقه چهارم ندسا که در دوران دفاع مقدس نقش ممتازی داشتند و امروز هم حافظ مرزهای آبی ما درخلیج فارس هستند، قدردانی و از همه نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و یگان‌های مسلح شرکت‌کننده در رژه امروز نیز تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها