امام جمعه برازجان گفت: بدون تردید عزت و اقتدار امروز ما مدیون دوران دفاع مقدس است و در آینده نیز اگر می‌خواهیم به موفقیت در جهان برسیم باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۳۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در برازجان با تبریک این عید بزرگ اظهار کرد: عید قربان در واقع عید غلبه بر هوای نفس است و حضرت ابراهیم (ع) با ایمان قوی و غلبه بر هوای نفس به بالاترین درجه رسیدند.

وی افزود: بعد از عبور از این امتحان سخت حضرت ابراهیم (ع) به درجه امامت رسید که این مسئله اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه برازجان همچنین با گرامیداشت دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: این دهه از آغاز امامت حضرت ابراهیم (ع) تا عید غدیر و آغاز امامت امام علی (ع) ادامه دارد.

مصلح تصریح کرد: روزه گرفتن در عید غدیر اهمیت زیادی دارد و همچنین هر کس بدون درخواست از برادر مومن گره‌گشایی کند ثواب زیادی دارد.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: دوران دفاع مقدس در واقع دوران طلایی کشور است و باید یاد و نام آن دوران و حماسه‌سازانش را گرامی بداریم.

امام جمعه برازجان یادآور شد: بدون تردید عزت و اقتدار امروز ما مدیون دوران دفاع مقدس است و در آینده نیز اگر می‌خواهیم به موفقیت در جهان برسیم باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود.

مصلح در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و والدین گفت: اهمیت تعلیم و تربیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و باید در راستای تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی بیش از پیش اهتمام ورزیم و فرصت‌ها را هدر ندهیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان کشور هستند و باید نسبت به تربیت آنها اهتمام ورزیم.

امام جمعه برازجان همچنین از حضور باشکوه مردم به ویژه جوانان در دعای عرفه تجلیل کرد و خواستار تداوم این گونه برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها