فرمانده سپاه دشتی گفت: رمز موفقیت هر دلیرمرد ایرانی در وصیت‌نامه شهدا وجود دارد و به‌عنوان یک خط و مش و روشی برای ادامه انقلاب و نظام قلمداد می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۳۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ظهر امروز در آیین گل‌افشانی قبور مطهر شهدای خلیج‌فارس که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی نیز حضور داشت اظهار داشت: شهید و شهادت افتخار جامعه اسلامی است و آن چیزی که برکت‌هایی را نصیب نظام و انقلاب کرده است خونی است که شهدا تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

علی غضنفری گفت: سردار شهید نادر مهدوی به‌عنوان شهید مبارزه مستقیم با بیگانگان در دفاع از مرزهای آبی ایرانی با استکبار به نبرد و مبارزه پرداخت و تا مرز شهادت پیش رفت.

وی تأکید کرد: رمز موفقیت هر دلیرمرد ایرانی در وصیت‌نامه شهدا وجود دارد و به‌عنوان یک خط و مش و روشی برای ادامه انقلاب و نظام قلمداد می‌شود.

غضنفری اضافه کرد: امروز سردار شهید نادر مهدوی به‌عنوان شهید بین‌المللی در کشورهای اسلامی از او یاد می‌کنند زیرا امروز شهید مهدوی و مهدوی‌ها الگویی برای رزمندگان مقاومت در جهان هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی یادآور شد: شهید مهدوی می‌گوید همین‌که توانستم لبخندی را بر لبان امام خمینی (ره) بنشانم آرزویی است که در دنیا دنبال آن بودم که محقق شد.

غضنفری تصریح کرد: شهدا مسیر خود را انتخاب کردند و وظیفه امروز ما و آحاد جامعه حفاظت از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب است و این از وصیت‌نامه‌های همه شهداست.

در ادامه نیز قبور مطهر شهدای خلیج‌فارس، شهدای هفتم تیر و شهدای روستای بحیری گل‌افشانی شد.

با تصویب سازمان بسیج مستضعفین، شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص کشوری در سال 94 انتخاب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها