امام جمعه موقت خورموج:

شعار استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا تا همیشه ادامه دارد

امام جمعه موقت خورموج گفت: امروز نیز شعار یاران امام و یاوران رهبری و امت اسلامی شعار استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا تا همیشه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام سید مهدی طاهری ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین‌های هفته دفاع مقدس با تبریک عید قربان اظهار داشت: همان‌گونه که یاران امام حسین (ع) در مقابل استکبار ایستادگی کردند و شعار هیهات مناالذله و مرگ بر استکبار سر دادند امروز نیز شعار یاران امام و یاوران رهبری و امت اسلامی شعار استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا تا همیشه ادامه دارد.

امام‌جمعه موقت خورموج با بیان اینکه حج نماد استکبارستیزی است افزود: روز عید قربان بالاترین واقعه نشانه فداکاری درراه خدا بود که جاودانه ماند.

وی ادامه داد: حضرت ابراهیم و اسماعیل امتحان تقوای الهی سختی را پشت سر گذاشتند خداوند به ابراهیم دستور داد که فرزند جوان خود را که عزیزترین چیز برای پدرمی باشد قربانی نماید جوانی که جان پدر محسوب می‌شد ما هم در زندگی خود با امتحان فداکاری روبرو می‌شویم.

طاهری خاطرنشان کرد: حجاج در سرزمین وحی در حال جمرات و قربانی هستند و پرتاب سنگ جمرات روز مبارزه با استکبار و نماد استکبارستیزی است که تاکنون ادامه داد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار