فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: مسلمانان باید نسبت به بی لیاقتی رژیم آل سعود در مدیریت مناسک حج عکس‌العمل نشان دهند و تدبیر کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۲۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر با تسلیت جان باختن تعدادی از حجاج بیت‌اله ‌الحرام درسرزمین منا اظهار داشت: مسلمانان باید نسبت به بی لیاقتی رژیم آل سعود در مدیریت مناسک حج عکس‌العمل نشان دهند و تدبیر کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و هفته دفاع مقدس به تشریح آرمان‌های شهدا پرداخت و افزود:  تداوم راه اسلام  از اهداف و خواسته‌های شهدا بود که شهدا دراین مسیر خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه شهدا راه ائمه اطهار(ع) را ادامه دادند تصریح کرد: شهدا به اهداف سیدالشهدا(ع) امیرمومنان حضرت علی(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) عمل و خون پاک خود را دراین مسیر نثار کردند.

جمیری، پیروی از ولایت رااز دیگر اهداف وخواسته شهدا دانست و گفت: آن‌چیزی که نجات دهنده کشور  ومردم است ولایت مداری است چراکه شهدا با ولایت مداری اقتدار، امنیت وآسایش را در کشور ایجاد کردند و این در حالی است که در کشورهای منطقه ناامنی و شرائط نامطلوبی حاکم است.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر ولایت‌مدار هستند تصریح کرد: استکبار ستیزی از دیگر خواسته‌ها و اهداف شهدا بود که با این روحیه استکبار ستیزی قدم در این مسیر گذاشتند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تفکر و فرهنگ استکبار ستیزی در مردم استان بوشهر نهادینه شده بیان کرد: روحیه استکبار ستیزی  درمردم دلاوراستان بوشهر نهادینه است بگونه‌ای این مهم در تمامی عرصه‌ها ثابت شده است.

جمیری، وحدت، همدلی و هم‌زبانی از دیگر خواسته‌های شهدا اعلام کرد و افزود: شهدا همواره با تبعیت از ولایت فقیه بر وحدت و اتحاد در تمامی صحنه‌ها تاکید داشتند چراکه این مهم سبب پیروزی انقلاب اسلامی وموفقیت طرح‌ها  و برنامه‌های مختلف در نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات