فرمانده سپاه شهداء در جمع پاسداران یگان ویژه نیروی انتظامی استان:
فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: اگر می خواهید پاسدار واقعی ولایت باشید باید با ارتباط خوبی از طریق نماز،قرآن و نیایش با خداوند متعال برقرار کنید.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۱۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در جمع پاسداران یگان ویژه نیروی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال 1359 کشور انقلابی و امام زمان عج که با همت امام راحل به پیروزی رسیده بود مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با عید قربان گفت: دعا و نیایش اسلحه رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: رزمندگان دل در گرو معارف الهی داشتند و عملیات های مختلف این دوران مملو از راز و نیاز،توسل و توکل به خداوند متعال بود که این موضوع نیز موجب پیروزی در برابر دشمنان شد.

سردار خرّم با بیان اینکه جوانان داری دل های پاک، شور و نشاط هستند،افزود: دل های جوانان به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) نزدیک تر است.

وی برضرورت استفاده از میراث گرانبهای به یادگار مانده از شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت:وصیت نامه شهدا مملو از درس های ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه شهداء آذر بایجان غربی با بیان اینکه تنها داشتن تجهیزات و امکانات برای جنگ کافی نیست،افزود: ایمان،اعتقاد به لطف و عنایت الهی مهم تر است.

سردار خرّم بر ضرورت توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: باید با آمادگی و توجه به توطئه های دشمنان در برابر دشمن صف آرایی کرد.

وی گفت: بصیرت، دشمن شناسی و اخلاص و اعتقاد رمز موفقیت در برابر دشمن است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی بر ضرورت مطالعه علمی تاکید کرد و افزود: باید از وصیت نامه شهدا درس گرفت.

ارسال نظرات