مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه بدون پشتوانه فکری روحانیت نمی تواند در دستیابی به اهداف خود موفق باشد گفت: جهان اسلام بدون شک بسته به لنگرگاه شیعه است و تدابیر حضرت آقا و نقش سپاه در این زمینه ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد، در دومین مجمع بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان که در سالن شهدای صالحین برگزار شد با تاکید بر ترویج و پایداری تفکر بسیجی در جامعه اظهار کرد: روحانیت نقطه ثقل بسیج است و در این صورت قطعا بسیج راه خود را به درستی طی خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش برجسته بسیج طلاب در برابر سایر اقشار بسیج یادآور شد: مهم بودن بسیج طلاب بر مبنای تزریق مبانی دینی و اسلامی برای کل اقشار بسیج معنا می یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اقتدار میدانی سپاه در عرصه های جهانی گفت: روحانیون در راستای فداکاری های که در جهت عمق بخشی  برای حفظ انقلاب داشتند در اقتدار میدانی سپاه سهیم هستند.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "راه انقلاب طولانی، بسیار دشوار و اما روشن است" گفت: حرکت بسیجیان در این مسیر بسیار بی نظیر و نقش آفرین است و به عنوان نقطه ثقل این راه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه بدون پشتوانه فکری روحانیت نمی تواند در دستیابی به اهداف خود موفق باشد گفت: جهان اسلام بدون شک بسته به لنگرگاه شیعه است و تدابیر حضرت آقا و نقش سپاه در این زمینه ضرورت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان روحانیت در جبهه‌ها به مسایل دینی و تبلیغی خود می‌پرداختند و از طرفی دیگر در اکثر عملیات‌های مهم نقش محوری و اثرگزاری داشتند و حتی در برخی از موارد با این قشر از روحانیون در مباحث نظامی مشورت می کردند.

حجت الاسلام محمد جمالی، دبیر مجمع قشر طلاب و روحانیون استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهداف برگزاری این مجمع خاطرنشان کرد: در این نشست اهداف، برنامه ها و ماموریت های شورای قشر استان و شهرستان توسط دبیر و روحانیون استان بیان شد.

وی گفت: در این نشست موضوعاتی شاملی چون تربیتی و معرفتی، نحوه فعالیت طلاب و روحانیون در مساجد و محلات و اقشار دیگر، بررسی و تبیین شبکه مجازی و آسیب های ماهواره، عنوان شد.

دبیر مجمع قشر طلاب و روحانیون استان گیلان، برگزاری انتخابات مجمع در استان و تشکیل کارگروه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، آموزش و پژوهش بانوان، سلامت و ... را از جمله فعالیت های این مجمع عنوان کرد. 

ارسال نظرات