امام جمعه موقت خارگ:

دفاع مقدس ما تبلوری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) است

امام جمعه موقت خارگ گفت: دفاع مقدس ما تبلوری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) است چرا که بسیاری از جنگ‌ها یعنی تقریبا همه جنگ‌ها، حالت تهاجمی و فتح سرزمین است
کد خبر: ۸۵۷۳۰۰۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، حجت الاسلام امیر مرادی پنجشنبه در نشست با فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ارشد نظامی جزیره خارگ اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نموداری از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانیهای دلاورانه ارتش جمهوری اسلامی،سپاه و بسیج است.

وی افزود: آنچه در دفاع مقدس تبلور پیدا کرد و به عنوان یک تابلو در برابر جهانیان نشان داده شد، غرور ملی پایان ناپذیر مردم سلحشور ایران اسلامی بود که توطئه مشترک غرب و شرق را در به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران اسلامی تبدیل به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های جوانان برومند ارتش، سپاه، بسیج مردمی، اضافه کرد: دومین چیزی  که در دفاع مقدس تبلور عینی پیدا می‌کند و به وضوح قابل درک است، تعهد جوانان با انگیزه در برابر ولایت برای ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر است.

مرادی گفت: جوانان گوش به فرمان امام و مقتدای خود، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی‌بدیل ( اما دو طرفه) عشق امام به رزمندگان و رزمندگان به امام راحل را ترسیم کردند.

وی ادامه داد: جبهه های نبرد حق علیه باطل می تواند مدرسه باشد، آن هم مدرسه عشق و ایثار؛ مدرسه‌ای که انسان کامل را پرورش می‌دهد و اینها همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی تعبیر به گنج پنهان می‌کند که باید کشف شوند.

امام جمعه موقت جزیره خارگ در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما تبلوری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) است چرا که بسیاری از جنگ‌ها یعنی تقریبا همه جنگ‌ها، حالت تهاجمی و فتح سرزمین است، در حالی که در دفاع مقدس ما مهاجم نبودیم از اسلام دفاع کردیم، ما از کیان کشور اسلامی دفاع کردیم؛ لذا می توانیم بگوییم که دفاع مقدس، برگرفته از واقعه عاشورا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار