جانشین سپاه ناحیه فومن گفت: راهبرد اصلی دشمن تغییر رفتاری در نظام است؛ و دیگر نابودی نظام نیست بلکه به دنبال کاهش استقامت در برابر استکبار است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۰۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور، در نشست فصلی مجمع شورای عالی بسیج که در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه فومن برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا گوشه ای از سلحشوری و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل آینده و حاضر معرفی شود  .

وی با اشاره به مقدس بودن دفاع هشت ساله تصریح کرد: دفاع هشت ساله بدلیل آنکه با ارزش های الهی و دینی گره خوده بود مقدس است و این دفاع امتداد حرکت عاشورا و شالوده اساسی نظام اسلامی بود.

جانشین سپاه ناحیه فومن با اشاره به 10 کارگروه موضوعی و تخصصی مجمع شورای عالی بسیج یادآور شد: خروجی مجمع منشاء خیر برکت برای نظام اسلامی در تمامی زمینه ها است.

سرهنگ میرزاپور محور بودن بسیج در تمام حماسه ها را از اهداف فعالیت مجمع دانست و افزود: بسیج وارد مصداق نمی شود و فقط گفتمان امام راحل و امام خامنه ای (مدظله العالی) را تبیین می کند .

وی، مجمع شورای عالی بسیج را نقطه طلاقی دو رکن بسیجی (انگیزه الهی و ایمان به خدا)، یکپارچگی و در کنار هم بودن زیر پرچم ولایت دانست و گفت: راهبرد اصلی دشمن تغییر رفتاری در نظام است؛ و دیگر نابودی نظام نیست بلکه به دنبال کاهش استقامت در برابر استکبار است.

ارسال نظرات