جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:
شهیدان با رشادت ها و از خود گذشتگی های خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۹۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ابهر با حضور سرهنگ حسینی جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، حجت الاسلام رحیمی امام جمعه شهر ابهر، فتحی رئیس دادگستری ابهر، جعفری دادستان ابهر و اعضای شورای تامین شهرستان و گردان‌های عاشورا، الزهرا و و امام حسین (ع) در سپاه ناحیه ابهر برگزار گردید.
سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه  ابهر در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
در ادامه این مراسم جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: شهیدان با رشادت ها و از خود گذشتگی های خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.
رضا حسینی افزود: ایستادگی و از خود گذشتگی رزمندگان بود که به استقلال و آزادی، پیشرفت و اقتدار و عدالت ملت ایران اسلامی منجر شد.
وی تصریح کرد: پیشرفت و اقتدار ملت ایران به برکت حضور نیروهای نظامی و بسیجیان باعث پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها شده است.
حسینی ترور و انفجارات توسط دشمن را از برنامه های آنها برای سرنگونی نظام دانست و افزود: آحاد مردم ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمن را بر ملا کردند.
وی با اشاره به هفته اول شروع جنگ تحمیلی تصریح کرد: در شروع جنگ تحمیلی بیش از ۱۹شهر از شهر های مرزی ما مورد حملات عراق قرار گرفت وبیش از ۲۴ هزار کیلومتر از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تصرف در آورده و رزمندگان ایران اسلامی ۳۴ روز بدون سلاح و محمات نقش آفرینی کردند.
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: رزمندگان ایران اسلامی 34 روز بدون سلاح و مهمات نقش آفرینی کردند.
حسینی یکی از اهداف دشمن در جنگ تحمیلی را بدست آوردن اروندرود دانست و گفت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و از خود گذشتگی کردند.
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروزه همسایگان کشور ما در حال جنگ با گروه داعش می باشند و اگر از آن کشور ها حمایت صورت نگیرد ما باید در استانهای خود با آنها مبارزه کنیم.
درپایان نیروهای بسیجی گردان های امام حسین (ع) شهرستان ابهر با برپایی رژه، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.


ارسال نظرات