فرماندار اشکذر دفاع مقدس را تبلور اراده عظیم و تاریخی ملت ایران دانست و گفت: دفاع مقدس یادآور در هم شکستن افسانه شکست ناپذیری ابرقدرت های جهانی است.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۶۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را یادآور دلاورمردی ها و مقاومت کسانی دانست که امنیت و آرامش را به کشورشان هدیه دادند.

"محمد علی شاه حسینی" دفاع مقدس را تبلور اراده عظیم و تاریخی ملت ایران دانست و گفت: دفاع مقدس یادآور در هم شکستن افسانه شکست ناپذیری ابرقدرت های جهانی است.

وی با بیان اینکه هر افتخاری که امروز برای جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد، مدیون خون شهدای نظام است، تصریح کرد: امروز اگر در برابر دنیا با صدای بلند از حقوق خود دفاع می کنیم به خاطر دفاع مقدس و رشادت های فرزندان این مرز و بوم است.

فرماندار اشکذر امنیت پایدار حاکم در کشور را مرحون دفاع مقدس دانست و افزود: امروز نشاط و پویایی جامعه به خاطر دفاع و مقاومت مردم شهرهای خرمشهر و آبادان و بستان و سوسنگرد است.

شاه حسینی ادامه داد: اگر امروز غیرتمندان تیم مذاکره کننده هسته ای از عزت مردم دفاع می کنند نشات گرفته از غیرت رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی حفظ وحدت، همدلی و همزبانی در جامعه را امری ضروری و وظیفه ای همگانی دانست و اظهار داشت: وظیفه ما امروز حفظ  وحدت، پیروی از رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب و صبر و ایستادگی بر سر ارزش ها و دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی حفظ شعائر انقلاب و دفاع از هویت انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی دانست و گفت: امروز باید فضای سالم کشور را حفظ کرد و از هرگونه مسئوله ای که باعث تفرقه و جدایی می شود، پرهیز نمود.

ارسال نظرات