بمناسبت هفته دفاع مقدس

همایش بزرگ پیاده رویی در جزیره خارگ برگزار می‌شود

مدیرخدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در جزیره خارگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۵۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، محمد نوروزی فرد افزود: این همایش راس ساعت 17 روز جمعه سوم مهرماه جاری و از محل پارک استخر پایانه نفتی خارگ آغاز می شود.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است که محصول آن طنین بیداری ملت‌های اسلامی و آزاده در جهان امروزی است.

نوروزی فرد ادامه داد: رهبری امام(ره)، رشادت وازجان گذشتگی جوانان و پشتیبانی وحمایت‌های مردمی سه رکن مهم در پیروزی‌های رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس بود که موجب اقتدار و عزت ایران در دنیا و شکوفایی و استقلال این مرز و بوم شد.

مدیرخدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه همایش یاد شده با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و به خصوص خانواده معزز شهدا برگزار می شود، افزود: حضور پرشور مردم در این همایش نشان می دهد که به ویژه در سال همدلی دولت و ملت، مردم همیشه در کنار یکدیگر هستند.

ارسال نظرات