فرمانده سپاه تنگستان:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس راه برد اصلی مجموعه ولایی بسیج است

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: نگاه ما به فرهنگ دفاع مقدس خاص و ترویج آن به عنوان راه برد اصلی مجموعه ولایی بسیج محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در یادواره شهدای پایگاه امام حسین (ع) روستاهای باغک شمالی و احمد آباد تنگستان اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست.
ملاکی اظهار داشت: نگاه خادمی، نوکری و خدمت گزاری به مردم از خصوصیات بارزی است که مسپولین ما در مکتب شهداء، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس یاد گرفته اند و باید قدر آن را بدانند.
فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان
خاطرنشان کرد: در گذشته دشمن با سلاح و تجهیزات جنگی وارد کشورها می شد اما امروزه با ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم جنگ و درگیری را در کشورهای مختلف ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر از طریق مختلف به خانه ها نفوذ پیدا کرده است گفت: امروز خطر بالاتری به غیر از جبهه و جنگ وجود دارد لذا باید برای زنده نگه داشتن دستاوردهای دوران دفاع مقدس تلاش کرد.
سرهنگ ملاکی ادامه داد: جوانان امروز اکنون نیازمند الگو و اسوه هستند و این جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس می توانند بهترین الگو برای آنها باشند.

وی با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

 ملاکی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های مقاومت، بسیج مردمی برای ما لشکرهای اقتدار آفرین هستند و صبر خانواده‌های شهدا درسی است که از مکتب زهرا(س) و ابا عبدالله آموخته‌اند.

گفتنی است یادواره شهداء  به همت پایگاه مقاومت امام حسین(ع) و دهیاری و شورای اسلامی احمد آباد در روستای احمد آباد از توابع تنگستان با حضور خانواده‌های شهدا، اعضای حلقه‌های صالحین و بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار