فرمانده حوزه بسیج محمد رسول الله(ص) عسلویه خبر داد:

برگزاری 26 برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت اداری عسلویه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) شهرستان عسلویه از برگزاری 26 برنامه متنوع توسط این حوزه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۲۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرگرد شهرام نوذری در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت: هفته دفاع مقدس هفته است که باید از خون شهیدان در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران حراست و نگهداری کرد.

نوذری با اشاره به اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در جهان، عنوان کرد: اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی و ظالمان دنیا دارد به یک الگو برای جهانیان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن تجربه دوران هشت سال دفاع مقدس که یک دوران بسیار سخت و در عین حال فرصتی بود که ما اقتصاد مقاومتی و تکیه به خود را به خوبی انجام دهیم، سبب شد که اکنون ما به قدرت منطقه تبدیل شویم.

وی در ادامه افزود:هفته دفاع با عید قربان، عید بزرگ مسلمین مقارن شده که در این روز بزرگ نیز شاهد حضور گسترده بسیجیان در نماز و مراسم عید قربان خواهیم بود و بار دیگر صلابت و انسجام بسیجیان شور و شعف بزرگی را ایجاد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: اثرگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در بین جوانان و نوجوانان باعث می شود تا دشمنان نظام بدانندکه همواره ملت ایران در قالب بسیج دهها میلیونی که همانا تشکیل دهنده آن حضرت امام خمینی(ره) بود، اهداف و رسالت بزرگ دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حفظ دستاوردها و ارزشهای نظام را عملیاتی خواهد نمود.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات