فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی گفت: عده ای از روشنفکران غربزده تلاش می کنند تا به جامعه القاء کنند که انقلاب اسلامی ذاتا استکبارستیز و آمریکا ستیز نبوده است و ذهن ضد استعماری و ضد استکباری ملت انقلابی ما را استحاله کنند.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۸۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش بسیج از یاسوج حسن نیکروز با اشاره به دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بعد از اینکه دشمن نتوانست از نظر بعد سیاسی بر ملت ما پیروز شود، جنگ تحملی را علیه ما راه انداخت اما مردم عزیز ایران، اسلام خواهی را محور وحدت قرار داده و جانانه مبارزه کردند و درنهایت به پیروزی رسیدند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی، افزود: یکی از ثمرات دفاع مقدس تثبیت انقلاب و نظام اسلامی بود و به فرموده امام خمینی(ره) ما در دفاع مقدس انقلابمان را بیمه کردیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد تحقق وعده و شعار امام(ره) هستیم و کشور دارای امنیتی کامل و پایدار است و جزیره امنی در بین کشورهای منطقه است.

این جانباز دفاع مقدس دومین ثمره دفاع مقدس را صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزها و بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: دو بلوک شرق و غرب گمان می کردند که جنس صدور انقلاب ما لیبرالیسم و مارکسیسم است که برای انقلابهای خود با کودتای نظامی در آفریقا و یا به بهانه دموکراسی و لشکرکشی به دیگر کشورها وارد می شدند و تلاش می کردند فرهنگ خود را انتقال دهند.

نیکروز اضافه کرد: جنس صدور انقلاب ایستادگی بر روی اصول است و وقتی ما بر روی این اصول و اسلام خواهی پافشاری کنیم مردم بیدار خواهند شد و امروز می بینیم که مقاومت ایران به مقاومت فلسطین، لبنان، بحرین و یمن تبدیل شده است و کابوس شکست ناپذیری غرب در بین ملت ها شکسته شده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی ابراز داشت: سومین ثمره دفاع مقدس، استقلال، نفی استکبار و عدم وابستگی به نظام سلطه بود و در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که در برابر دشمنان مستقل عمل کنیم و همانطوری که امام فرمودند این استقلال بودن هزینه دارد و ما هزینه آن را دادیم.

وی با بیان اینکه امام برای این عدم وابستگی فکر جهادی کردند، افزود: نتیجه این تفکر جهادی و مقاومت این است که ما امروز توانایی داریم که در مقابل دشمنان قد علم کنیم و در مقابل تهدیدات نظامی مقابله به مثل کرده و قلب آمریکا و اسرائیل را هدف قرار دهیم.

این جانباز دفاع مقدس در ادامه با اشاره به دو درس دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس به ما درس داد که دشمن شناس باشیم و در برابر نظام سلطه و در راس آن آمریکا سر سازش فرود نیاوریم.

نیکروز با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که آمریکا دشمن شماره یک ملت است و ملت ایران باید تمام تجهیزات خود را علیه این دشمن شماره یک نشانه بگیرد، خاطرنشان کرد: ایشان در جایی دیگر ملت ایران را به سازش ناپذیری با غرب دعوت می کند و آنرا یک اصل می داند و می فرمایند " جریانی در کار است که می خواهند یک بار دیگر به طور خزنده این کشور را به طرف آمریکا هل بدهند".

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی بیان این حرف ها توسط امام(ره) را به خاطر جنایات آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران دانست و گفت: راه اندازی جنگ قومیتی بین ملت ایران، کودتای نوژه، کودتای طبس و راه اندازی جنگ تحمیلی تنها گوشه ای از جنایات آمریکای خونخوار علیه ملت ما است که مرور این جنایات هرگز به ما اجازه نمی دهد که بار دیگر آمریکایی ها بر کشور و ملت ما سلطه پیدا کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عدم سازش با غرب در بیانات امام(ره)، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس جریان خزنده ای وجود داشت که خواهان سازش بودند و در دوران فتح خرمشهر هم عده ای از لیبرال ها این حرفها را تکرار کردند و در دوران سازندگی هم این جریان ادامه پیدا کرد و قضیه مک فارلین و مذاکره با ایران پیش آمد که امام صراحتا اعلام کردند هیچ احدی حق ندارد با نماینده آمریکا مذاکره کند.

این جانباز دفاع مقدس، افزود: در دوران اصلاحات هم این جریان تکرار شد و 130 نفر از نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری نامه نوشتند که باید با آمریکا سازش کرد چون آمریکا صاحب قدرت است که نشان از توطئه و ترس از آمریکا بود ولی مقام معظم رهبری قاطعانه پاسخ آنها را داد.

نیکروز با بیان اینکه در دولت عدالت محور نیز چنین حرکت انحرافی وجود داشت، گفت: امروز هم می بینیم که عده ای مانند گذشته زمزمه سازش سر می دهند و می خواهند تحت عنوان جهانی سازی ایمان، ایده، دین و انقلامان را استحاله کنند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی، سازش با ابرقدرتها و ظالم را ظلم بر بشریت دانست و خاطرنشان کرد: امام دراین باره نیز می فرمایند " هرکس در هر مقام که خیال سازش با شرق و غرب داشته باشد بی محابا و بدون هیچ ملاحظه ای آنرا از صفحه روزگار براندازید که سازش با شرق و سازش با غرب خودباختگی است و این کلام انبیاست ".

نیکروز با بیان اینکه امروز برخی ها با این توافق هسته ای به وسوسه افتاده اند و می خواهند از این روزنه به نفوذ و براندازی نظام فکر کنند، تصریح کرد: این عده از روشنفکران غربزده هستند و تلاش می کنند تا به جامعه القاء کنند که انقلاب اسلامی ذاتا استکبارستیز و آمریکا ستیز نبوده است و ذهن ضد استعماری و ضد استکباری ملت انقلابی ما را استحاله کنند.

 

ارسال نظرات