رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان به آبعلی زیلایی در دومین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۷۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش بسیج از یاسوج سید هوشنگ رحیمیان هفته دفاع مقدس به دلیرمردان خطه افتخارآفرین کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شد و بسیج جامعه پزشکی نیز به عنوان بازوی یاریگر نظام سلامت سعی در ارتقای حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق محروم جهت تحقق این شعار دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعزام گروه‌های درمانی و متخصص به مناطق محروم، بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر و با همکاری شبکه بهداشت صورت می‌گیرد و خدماتی چون، معاینه رایگان، بینایی سنجی، مامایی، توزیع بروشورهای بهداشتی و ارائه خدمات مشاوره‌ای برای ارتقای فرهنگ سلامت ساکنین روستاها ارائه می‌شود.

رحیمیان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این هفته تصریح کرد: این مجموعه با هدف خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه در مناطق محروم و به منظور کسب رضایت خداوند متعال، به صورت جهادی وارد فعالیت شده و تیم‌های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم اعزام می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم را در مناسبت‌های مختلف در دستور کار داریم، گفت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم آبعلی زیلایی اعزام شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تیم‌های اعزامی بهداشت و درمان به مناطق محروم زیلایی را شامل تیم‌های فوق تخصص چشم، متخصص دندانپزشکی، داخلی، عمومی و ارائه آموزش بهداشت و پیراپزشکی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همکاری دستگاه‌ها اعم از علوم پزشکی، بیمارستان، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مرکز بهداشت، پزشکان متخصص و بسیجیان و پرستاران تاکنون در اجرای برنامه‌ها رضایت‌بخش بوده است.

رحیمیان در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌های بهداشتی درمانی زیادی را با همکاری دیگر دستگاه‌ها در ‏سطح مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کنیم‎، گفت: در راستای ارتقای بهداشت سلامت استان و به منظور ‏محرومیت‌زدایی از حوزه سلامت و تحول نظام سلامت تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند‎.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رسالت و وظیفه کاری خود عزم راسخی برای رفع محرومیت‌زدایی در حوزه درمانی و بهداشتی دارد، گفت: طی چند سال اخیر کاروان‌های بهداشتی درمانی زیادی را به مناطق محروم از جمله سیلاب و کلوار، تنگ تامرادی، تنگ سرخ و ... اعزام کردیم و خدمات رایگانی به محرومین این مناطق ارائه شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تمامی کسانی که تاکنون بسیجی‌وار با بسیج جامعه پزشکی همکاری داشته‌اند و محرومین را یاری کردند، گفت: بسیج جامعه پزشکی در ایام مختلف سال، مناسبت‌ها و اعیاد تیم‌های بهداشتی و درمانی زیادی را به مناطق محروم استان اعزام می‌کند تا با ارائه خدمات درمانی مرهم زخمی برای نیازمندان باشد.

ارسال نظرات