فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: نمایشگاه یادیاران با طراحی چهار غرفه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت 10 روز برای بازدید عموم آزاد است.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فرمانده حوزه مقامت بسیج دیشموک اظهار کرد: مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران ظهر امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین دیشموک برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا با کمک خانواده‌های معظم شهدا، مستنداتی از شهدا در زمان جنگ جمع‌آوری و برای آشنایی مردم با رشادت‌های آنان به نمایش بگذاریم.

یاسین صنوبری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر یک غرفه از آثار به‌جا مانده از شهدا، یک غرفه طراحی عملیات والفجر 8 و دو غرفه نمایشگاه کتاب مربوط به هفته دفاع مقدس می‌باشد.

وی بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر است و امکانات اولیه رفاهی نیز برای مراجعین از جمله ایستگاه صلواتی در نظر گرفته شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: این نمایشگاه مکان مناسبی برای خانواده‌ها و جوانان است تا علاوه بر آشنایی در خصوص نقش شهدا در هشت سال دفاع مقدس، از مستندات به جای مانده از آن شهدای بزرگوار نیز شناخت مناسبی کسب کنند.

ارسال نظرات