خبرهای داغ:
صبح روز اول از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرمانده سپاه ، امام جمعه ، اعضای شورای تامین و اداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در محل پادگان هنگ مرزی ماکو برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار " طالب رحیمی " فرمانده سپاه ماکو در این مراسم با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دوران جنگ تحمیلی گفت : دوران دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در طول تاریخ و در جریان جنگ هایی که با آن درگیر بودیم مناطقی از کشورمان را از دست دادیم که در هشت سال جنگ تحمیلی نه تنها یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم بلکه کیلومتر ها در خاک کشور عراق پیشروی کردیم.

سرهنگ پاسدار " طالب رحیمی " با تقدیر از خانواده معظم شهدا و جانبازان از آنان بعنوان اسوه های صبر و استقامت یاد کرد و خاطر نشان ساخت : بی شک اگر صبر و بردباری این عزیزان نبود دستاوردهای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس حفظ نمی شد.

فرمانده سپاه ماکو با تقدیر از تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکره با کشور های 1+5 اظهار داشت : در سالهای اخیر ملت ایران با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سر لوحه قرار دادن راه شهداء در برابر تحریم های ظالمانه غرب ایستاد، با صلابت در مسیر رشد و توسعه قدم برداشت و این امر آنها را ناگزیر به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرد.

ارسال نظرات