خبرهای داغ:
بمناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت روز سرباز در ناحیه شوط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام رشیدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس با بيان اينكه سرباز زينت كشور است و سربازي يعني همه چيز را در كف دست گذاشتن و براي دفاع از اسلام و وطن اسلامي شجاعانه ايستادن؛ افزود: بپاس حماسه ‌آفريني‌هاي سربازان شهيد در 8 سال دفاع مقدس، امروز بايد سربازان سرافراز نيروهاي مسلح بيش از هميشه در راه اعتلاي ارزش هاي الهي و كسب آمادگي لازم براي دفاع از ميهن اسلامي تلاش و كوشش نمايند.

وي در ادامه افزود: هر 20 سال یک بار یک بحران و جنگ دامن این کشور را گرفته و اگر مردان بزرگی برای دفاع حاضر نمی شدند مملکت از دست رفته بود، بنابراین مسئولیت شما به عنوان سربازان بسیار سنگین است.

حجت الاسلام رشیدی در پایان تصریح کرد: دوران سربازی موقعیت و دوره‌ای است تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش های فردی و اجتماعی آمادگی لازم را در خود به‌وجود آورند.

سرهنگ رمضانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شوط در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز هدف از برگزاری این مراسم را قدر دانی از زحمات سربازان دانست و گفت: هدف این مراسم انتخاب و تقدیر از سربازان نمونه در زمینه های علمی، تربیتی، معنوی و ... است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عشق به کشور اسلامی ایران، ولایت‌مداری و ولایت پذیری در نیروهای ایثارگر، پرتلاش، خدمت‌گذار و مقتدر نیروهای مسلح موج می زند به‌طوری که امروزه قوای مسلح در جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف با اقتدار و قدرت لازم و توانمندی برای مقابله با هر نوع تجاوز و دسیسه دشمنان، آمادگی کامل دارند.

سرهنگ رمضانی درپایان سخنانشان گفت: فرماندهان امروز کشور در عرصه های نظامی زمانی مانند شما سربازانی بودند که با قبول مسئولیت و حضور در عرصه های نبرد به فرماندهان بزرگی تبدیل شدند و شما سربازان، عامل امنیت کشور هستید.

در پایان این مراسم از سربازان نخبه، ساعی، ممتاز در حوزه های فرهنگی، ورزشی، برگزیدگان مسابقات سازمانی با اهدای جوایز و لوح تقدیر به صورت ویژه تجلیل شد.

ارسال نظرات