خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم روز سرباز در سپاه چالدران برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم روز سرباز در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران وجانشین فرمانده سپاه چالدران وسربازان وظیفه در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) سپاه چالدران برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۵۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور 100 نفر از سربازان وظیفه سپاه چالدران برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران ضمن تبریک پیشاپیش عید سعیدقربان وروز سرباز گفت: سربازی خالصانه در راه اسلام وقرآن افتخار بزرگی است که خداوند متعال فقط نصیب انسان های جانباخته ومخلص می نماید.

حجت الاسلام اسلام حلمی افزود: سربازی وحفاظت از مال وناموس مردم وصیانت از حریم وکیان اسلامی سبب ناامیدی دشمنان از تجاوز به حریم مسلمانان است لذا وظیفه همه ما ست همانگونه که رزمندگان ایثارگر ما درطول هشت سال مجاهدت فی سبیل الله اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک بدست نامحرمان بیفتد ،نگذاریم دراین عصر پرهیاهو که همه شیاطین برای از پای در آوردن جبهه اسلام هم قسم شده اند این مملکت مورد هجوم دشمنان قرار گیرد.

همچنین جانشین فرماندهی سپاه چالدران نیز با اشاره بر قلوب پاک جوانان این مرز وبوم گفت: جوانان ما با قلوبی پاک ومخلص همیشه آماده فداکاری وسربازی در راه این مرز وبوم هستند.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری افزود: سربازان ما باید این مدت سربازی را برای خودشان یک فرصت تلقی کنند ،فرصتی که می تواند تمرین صبر در برابر مشکلات باشد .

در ادامه برنامه از تعداد 7 نفر از سربازان نمونه سپاه چالدران با اهداء لوح تقدیر و5 روز مرخصی تشویقی تجلیل وتقدیر به عمل آمدو همچنین به همین مناسبت کلیه سربازان به مدت 2روز مورد تشویق قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار