خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

ترس و هراس دشمن از حرکت ملت ایران در مسیر ولایت است

حجت الاسلام رستمي در راس هيتي از مسئولین روابط عمومي و تاييد صلاحيت با حضور در محل گردان 306ماك اشتر از نزديك روند فعاليت هاي گردان را مورد بازرسي قرار داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۵۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در جمع رزمندگان گردان 306مالك اشتر اولين و آخرين مبنا را همان مسير ولايت عنوان و گفت: اين مسير مهمترين عامل ترس، وحشت و هراس دشمنان را رقم ميزند.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: هر چند دشمنان سعي دارند با راه انداختن هر نوع تهديد و ترفندي فرهنگ غرب را به صورت نرم جايگزين فرهنگ اسلامي نمايند و با اين طريق به داخل كشور نفوذ كنند اما حضور شما عزيران به عنوان سربازان و مدافعان ولايت فقيه در منطقه آرامش و امنيت را به كشور ارمغان مي آورد.

وي ادامه داد: دشمن در هر لحظه به دنبال ايجاد فتنه است اما با عنايت خداوند و هوشياري مردم فهيم تمام فتنه ها خنثي مي گردد.

حجت الاسلام رستمي ابراز داشت: مبناي سپاه تولي و تبري است كه اين همان گفتمان ولايت و انقلاب است كه ايستادگي و مقاومت از خصوصيات آن مي باشد.

وي با اشاره به فرمايش رهبر انقلاب كه فرمود:« آمريكا نماد شيطان بزرگ مي باشد و فرزندناخلف او اسرائيل كه شيطان كوچك نامكذاري شده است گفت:. سپاه اهل منطق و گفتگو است و: ماهيت استكبارستيزي دارد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي ابراز داشت: سپاه یک واقعیت انکارنا پذیرو یک ظرفیت عظیم است که در پاسداری ازنظام اسلامی وحفظ دستاوردها نظام هم در داخل و بیرون ازمرزها موفق عمل کرده است.

وي در پايان با اشاره به برقراري امننيت توسط تمام نهادها و سازمانها گفت: پیش قدمی سپاه و بسيج در جهت ایجاد همدلی در بین مسئولین امر، امری مبارک است و زمانی مي توانيم از همدلی ها نتيجه اثربخش را شاهد باشيم كه نمودعینی وعملی پیداکند.

ارسال نظرات