خبرهای داغ:
به مناسبت همزمانی نخستین روز مهر با هفته گرامیداشت دفاع مقدس مدارس شهرستان خوي با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت سال تحصيلي 95-94را آغاز كردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۴۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوي در حاشیه مراسم آيين نواختن زنگ ايثار و مقاومت كه به همت بسيج دانش آموزي شهيد غروبي سپاه خوي برگزار شده بود، گفت: دانش آموزان رسالت عظیم پیمودن راه شهدا را بر عهده دارند چرا که شهدای دانش آموز از پشت میز و نیمکت مدارس برای دفاع از نوامیس به مقابله با دشمنان به جبهه رفتتند و خون عزیزشان را نثار نمودند .

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي، هدف از به صدا درآوردن زنگ مقاومت و پايداري و گراميداشت هفته دفاع مقدس را انتقال فرهنگ این حماسه بزرگ به نسل جديد عنوان و با تاکید بر آشنا کردن جوانان و جنگ نديده ها با آرمانهای مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا، افزود: ایثارگریهای هشت سال دفاع مقدس زنده نگه داشتن حق و حقانیت است که با انتقال ارزش ها و حماسه ها به این نسل، آنها را شاداب تر و مستقل تر بار می آوریم .

وي در پايان، با بیان اين نكته مهم كه جوانان به تنهایی قدرت تجزیه و تحلیل مباحث وموضوعات جنگي را ندارند گفت: این نقش بر عهده مسئولين امر و نسل هاي گذشته علي الخصوص ايثارگران و خانواده هايشان است تااطلاعات و داده های صحیح را به آنها منتقل کنند.

گفتني است اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، پخش سرودهاي دفاع مقدس و پخش كليپ از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود كه پس از نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور رئيس اداره آموز و پرورش شهرستان خوي، فرمانده سپاه خوي وساير مسئولين و دانش آموزان با رد شدن از زير قرآن و عهد و پيمان با شهدا راهي كلاسهاي درسي خود شدند.

ارسال نظرات