مراسم رژه کلاسیک پیاده و موتوری گردان نبی اکرم(ص) سنگ آهن مرکزی همراه با سایر نیروهای نظامی و انتظامی و پایگاه های بسیج در بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: در ۳۱ شهریورماه مراسم رژه پیاده و موتوری پایگاه و گردان نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی همراه با سایر رژه نیروهای نظامی و انتظامی و پایگاه های مقاومت بسیج و گردان امام حسین(ع) همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در بافق برگزار شد.

در ابتدای مراسم بهشت الشهداء پایگاه نبی اکرم(ص) که به تصاویر ۲۵۸ شهید شهرستان بافق مزین شده بود از مقابل جایگاه عبور داده شد که اینها جلوه خاصی به مراسم داده بود ویاد و خاطره شهداء در اذهان زنده شد .

در این مراسم که با حضور امام جمعه ، فرماندار بافق ، ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ، فرمانده گردان امام حسین (ع) و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم، جمعی از مسولان محلی،روحانیون، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند یگان های نمونه نظامی و بسیجی و ادوات و رزمی بافق از روبروی جایگاه ویژه رژه رفتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

از مهمترین دستاوردهای رژه امسال، حضور و رژه کلاسیک گردان نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی و همچنین رژه موتوری پایگاه و گردان نبی اکرم (ص) بود.

 


ارسال نظرات