شهردار ابرکوه گفت: با توجه به بارش های اخیر، همه شاهد نزول رحمت الهی شدیم که همه را غافلگیر نمود.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۳۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حسین حاتمی در گفتگوی با روابط عمومی شهرداری ابرکوه اظهار داشت: این بارش ها  در فاصله زمانی کوتاهی به میزان 19 میلیمتر اتفاق افتاد که در نوع خود در سال های گذشته بی نظیر بود. و برای بارهای پیاپی مشکل دفع آب های سطحی را گوشزد کرد. 

وی افزود: هرچند خوشبختانه با تغییرات و اصلاحات انجام شده ، شاهد خسارتی در سطح شهر نبودیم و کمترین آب گرفتگی معابر اتفاق افتاد  ولی معضل آب گرفتگی ابرکوه مربوط به امسال و یا سال گذشته نیست، این مشکل در دهه های گذشته تاکنون وجود داشته است و حل آن به صورت زمان بر خواهد بود. 

حاتمی بیان داشت: هر چند شهرداری ابرکوه در سال گذشته با انجام اقداماتی نظیر حفر دهها چاه جذبی ، لای روبی قنوات و چاههای جذبی ثابت، اصلاح و ایمن سازی ورودی قنوات و بارگیری رسوبات جوی ها و بازسازی پل ها تا حدود زیادی دفع آب های سطحی را تسهیل نموده است ولی همچنان در نقاطی نظیر محدوده مسکن فرهنگیان، روبروی سپاه پاسداران در بلوار پاسداران و خیابان ایثارگران این معضل به قوت خود باقی است و هزینه های گزافی جهت اصلاح آن مورد نیاز می باشد. 

وی در پایان گفت: امید است با همکاری مدیریت بحران استانداری یزد و فرمانداری بتواند این مشکلات را نیز به نحو مقتضی حل نماید. 

ارسال نظرات