همزمان با آغاز سال تحصیلی در استان یزد، زنگ مهر و مقاومت توسط استاندار در مدرسه انقلاب خاتم نواخته شد .
کد خبر: ۸۵۷۲۸۲۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، زنگ «مهر و مقاومت» صبح امروز توسط استاندار یزد در دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی شهرستان خاتم نواخته شد.

استاندار یزد، پیش از حضور در دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی، به مقام شامخ شهدای دانش‌آموز این شهرستان ادای احترام کرد.

میر محمدی در این مراسم گفت: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش در جهت رفع تنگناها و بهبود فضای آموزشی و کیفیت آموزش و توجه بیشتر به پرورش، طرح جامع آموزش و پرورش را ارئه کرده است که در برنامه ششم کشور مبنی قرار میگیرد .   .

استاندار یزد با ذکر اهمیت جایگاه مدرسه در تربیت دانش آموزان اظهار داشت: مدرسه جایگاه مهمی در جامعه دارد چرا که در آموزش صحیح مهارت‌های اجتماعی به فرزندان و همچنین تربیت و پرورش آنان موثر است.

وی خاطر نشان کرد:  همه کشورهایی که امروز توسعه یافته شده‌اند و در جهان مطرح هستند، از راه علم و دانش به این درجه رسیده‌اند.

فرماندار شهرستان خاتم نیز ضمن سخنرانی و تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان و معلمان، حضور استاندار در شهرستان را یک خاطره فراموش نشدنی برای دانش آموزان بیان کرد  .

زاده رحمانی  با اشاره به اینکه این شهرستان، سرزمین هنر و ادب و موسیقی استان است گفت: با عنایت استاندار و مسئولان ارشد، بودجه عمرانی شهرستان در سالجاری پس از یزد در رده اول قرار گرفته است.

در این مراسم شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی را قرائت کرد .

گفتنی است در حال حاضر در استان یزد 200 هزار دانش‌آموز در بیش از یک‌هزار و 600 مدرسه مشغول تحصیل هستند.

استاندار یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر کل حوزه استانداری یزد ، امام جمعه ، فرماندار خاتم  و قشر زیادی از معلمان نیز در این مراسم حضور داشتند. 




ارسال نظرات