به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان های استان البرز
به مناسبت هفته دفاع مقدس عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی در کنار نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان های استان البرز برپا می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت هفته دفاع مقدس عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی در کنار نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان های استان البرز برپا می باشد.
گفتنی است این نمایشگاه ها از 31 شهریور به مدت یک هفته دایر خواهد بود و عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی که با پشتیبانی های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی البرز راه اندازی و تولید شده صورت می گیرد.
محصولات ارائه شده که بیش از 20 نوع می باشد شامل گوشت و سایر محصولا وابسته به انواع ماکیان، ماهی، دام سبک و سنگین، قارچ، عرقیجات، خشکبار، ترشیجات و مرباجات، نان و کلوچه محلی، انواع پوشاک اسلامی و سایر محصولات تولید شده به صورت مستقیم ارائه می شود.
در شهرستان کرج نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به صورت استانی برگزارشده و در کنار نمایشگاه یادیاران واقع در میدان حصارک، انتهای بلوار خوارزمی بعد از شهرک احسانی نژاد از ساعت 16 الی 22 دایر می باشد که علاقه مندان میتوانند از این نمایشگاه دیدن نمایند.
ارسال نظرات