فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) درمدرسه دخترانه تقوا محمدشهر
فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) محمدشهر گفت: زنده نگهداشتن رشادت های رزمندگان ضامن حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) درمدرسه دخترانه تقوا به خاطره هفته دفاع مقدس در محمدشهر برگزار شد اظهار داشت: زنده نگهداشتن رشادت های رزمندگان را ضامن حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است.

وی افزود: باید در مقابل زیاده خواهی ها ی استکبار و سلطه جهانی ایستاد و شهدا مقاومت در مقابل با دشمنان را با حرکت در خط ولایت برای همگان مشخص کرداند.
فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) با بیان اینکه رشادت رزمندگان اسلام و شهدا و آرمان های انقلاب در دل و جان هر ایرانی حک شده است ، گفت: دشمنان امروز از ترفندهای پیچیده تر از دوران جنگ تحمیلی در پوشش جنگ نرم وارد مبارزه با ایران شده اند.
رازینی همچنین در خصوص نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال دولت وملت ،همدلی وهمزبانی بیان کرد: باید با الگو برداری از رشادت ها و از خود گذشتگی های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با روحیه انقلابی و جهادی به مقابله با مشکلات به پا خیزیم تا بتوانیم دشمنان را خانه نشین کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) در پایان از ملت ایران به عنوان سربازان ولایت و مردمی انقلابی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: تا زمانی که فرزندان این مردم در بسیج ، سپاه، ارتش و نیروی انظامی مشغول خدمت هستند اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.
خبرنگار افتخاری : برادر حمید سید آبادی
ارسال نظرات