هم­زمان با اوّل مهر روز بازگشایی مدارس و در هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد نبی اکرم (ص) و به صورت هم­زمان در کلیه مدارس این شهرستان به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان و جمعی از مسئولین برگزار شد فرماندار دشتستان در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد نبی اکرم (ص) برازجان، نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت علی(ع) را الگوی معلمان دانست و گفت: معلمان باید با الگوپذیری از سیره ائمه اطهار (ع) به تربیت نسل­های جامعه بپردازند تا در نیل به کمال بشریت توانا باشند.

دکتر ارسلان زارع مدرسه را محور توسعه­یافتگی جامعه دانست و افزود: توسعه هر جامعه و هر کشور از مسیر دانش و از محلّ مدرسه و دانشگاه آغاز می­شود.

وی خاطرنشان کرد: همه کشورهای در حال توسعه خصوصاً کشور عزیزمان ایران نیازمند رسیدن به همه شاخص­های توسعه در زمینه­های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... است و باید در این زمینه برنامه­ریزی­های مدونی داشته باشد .

فرماندار دشتستان اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی بنایی است که بنیان­گذار انقلاب اسلامی و مردم فهیم ایران در اواخر قرن بیستم گذاشتند و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی نشان دادند که راه رستگاری مردم ایران در این مقوله نهفته است.

دکتر زارع تصریح کرد: امسال از محل بودجه تملک دارایی، بودجه­های آموزش و پرورش را ۳۰ درصد افزایش داده­ایم تا دانش­آموزان بتوانند با آرامش خاطر بهتری به علم آموزی بپردازند .

وی تأکید کرد: امروز با توافقات هسته­ای گام­های بلندی برای توسعه ایران اسلامی برداشته شده است و مطمئناً در شهرستان دشتستان هم با تلاش همه اقشار خصوصاً فرهنگیان و دانش آموزان این امر میسر می­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات