همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

نمایشگاه رزمی، فرهنگی «حماسه وایثار» در محمدشهر افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) نمایشگاه فرهنگی رزمی «حماسه وایثار» در محمدشهرافتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۹۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دردومین روز از هفته دفاع مقدس این نمایشگاه رزمی، فرهنگی «حماسه وایثار» عصر امروز چهارشنبه باحضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ،فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع)، مسئول نمایندگی ناحیه و اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی در این آیین افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: در این نمایشگاه سعی شده است با توجه به مباحث مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) غرفه هایی با محوریت چهار موضوع اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، دفاع مقدس، تعالی و نشاط تدارک دیده شده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) افزود نواحی و حوزه های مقاومت در غالب 12 غرفه با مباحث جنگ نرم پذیرای بازدیدکنندگان هستند بعد از اقامه ی نماز جماعت مغرب بازدیدکنندگان مهمان یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس خواهند بود.

وی بیان داشت: همچنین در بخش مانور رزمی این نمایشگاه صحنه ها و بخش هایی از عملیات های دفاع مقدس به صورت زنده اجرا می شود.

گفتنی است رزمایشی با حضور یگان های عملیاتی نواحی و حوزه های مقاومت از ساعت 17 تا 23 هر روز به مدت 7 شب برگزار خواهد شد.

سردار علی استاد حسینی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران مدیون ایثارگری جوانانی است که جان خود را در دفاع از نظام اسلامی فدا کردند.

وی افزود: عزت و شرف ملت و نظام اسلامی مدیون رشادت های ایثارگرانی می باشد که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از خاک ایران جنگیدند چراکه اکنون کشور از نظر قدرتی جایگاه بسیار خوبی دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) هفته دفاع مقدس را فرصتی برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی البرز نیز همچون سراسر کشور اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در البرز خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش و نمایشگاه یاد یاران که بعد از ظهرروز 31 شهریور در منطقه حصارک افتتاح شده از جمله مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

استاد حسینی گفت: بازدید از نمایشگاه یادیاران تا پایان هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه های عرصه جنگ نرم و سخت برای عموم آزاد می باشد.

خبرنگار افتخاری : برادر حمید سید آبادی


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار