طی مراسمی و با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولین این سپاه از رسانه‌های فعال تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۹۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عیسی اندرخور در این مراسم، اظهار کرد:امروزه رسانه هاي گروهي و ارتباطي، مهمترين مسؤوليت انتقال تصوير و فرهنگ خلق ها و شکل دادن به مواضع اتخاذي درباره آنها و نسبت به آنها را دارند. اهميت و در عين حال حساسيت اين نقش بر هيچ کس پوشيده نيست.

اندرخور ادامه داد:خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و اثبات کرده اند که در همه شرایط و برهه ها پشتیبان و یاریگر انقلاب اسلامی هستند و در این راستا همچون شهید محمود صارمی از جان و مال خود دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد:صنعت رسانه در اين دوران، پيشرفت هاي سريع و پي در پي و به گونه بي سابقه اي بخود ديده است بگونه اي که برخي در مقايسه با دوره انقلاب صنعتي يا پيش از آن دوره جوامع کشاورزي، اين دوره را عصر "اطلاعات" يا عصر "انقلاب اطلاعات" نام نهاده اند.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر افزود:نقش رسانه، خبر و اطلاع رسانی در پیشبرد نظام بر هیچ کس پوشیده نیست و همکاری نهادها و مراکز مختلف به منظور ارائه اخبار به خبرگزاری ها لازم و ضروری است.

اندرخور خاطرنشان کرد:زمانی فرد با تاکید بر همکاری ارگان های دولتی با نشریات و خبرگزاری ها خاطر نشان کرد: خبرنگاران با خبر رسانی خود روحیه نشاط و تلاش را در جامعه ترویج می دهند و سربازان واقعی جبهه جنگ نرم هستند.

در پایان این مراسم از رسانه های برتر در انعکاس برنامه های بسیج و سپاه با اهداء هدایایی تقدی بعمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات