خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای امدادگر استان همدان

امدادگران استان همدان با حضور در گلزار شهدا قبور مطهر شهیدان و 16 شهید امدادگر استان همدان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۸۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای امدادگر استان همدان با اشاره به فداکاری هزاران شهید، جانباز و رزمنده در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امدادگر و شهیدان جنگ تحمیلی در مقابل عملکرد فداکارانه آنها وظیفه همه ما است.

حسین اشرفی گفت: مدیران، کارکنان، جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان آمده‌اند که با عطرافشانی قبور شهدای امدادگر و شهیدان جنگ تحمیلی، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.

وی اضافه کرد: شهدا رفتند تا امنیت و آرامش مردم سلب نشود و اقتدار پرچم ایران پابرجا بماند و در این مسیر شهیدان گمنامی را می بینیم که غریبانه اما سرافراز آرمیده‌اند چراکه امنیت، آرامش، عظمت و بزرگی ملت ایران را تضمین کردند.

در این مراسم کارکنان، جوانان، داوطلبان و امدادگران با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امدادگر استان همدان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار