فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا و دلاوری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیشرفتهای روز افزون نظام ما در حدی از آمادگی قرا داریم که دنیا به عنوان قدرت جهانی به ما نگاه می کند و همواره تمام شرق و غرب بر این قدرت ما معترفند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۷۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

سردار فتح الله جمیری چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان و مسولان شهرستان تنگستان افزود: اگر در دیگر نقاط کشور از هشت سال حماسه آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس تجلیل می شود باید از رزمندگی و جانفشانی مردم خطه تنگستان در برابر دشمنان طی حدود دو قرن از تاریخ این سرزمین تجلیل کرد.
وی گفت: رزمندگان بزرگی همچون شهیدان باقر خان و احمد خان تنگستانی وهمچنین شهید رئیسعلی دلواری که از شهدای نبرد با استعمار انگلیس بوده اند و شهید سرافراز مبارزه با استکبار جهانی شهید نادر مهدوی باید همواره یاد کنیم که همه افتخاری برای استان بوشهر هستند.
وی گفت: در 200 سال گذشته به علت دلاور مردی مردم این خطه از استان بوشهر به رغم تجاوزهای مکرر بیگانگان حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیفتاد واین نتیجه حماسه آفرینی دلیر مردان جنوب بخصوص دلیران تنگستان بوده است.
جمیری خطاب به بسیجیان تنگستان اضافه کرد: امروز حضور شما در این عرصه نشان از آمادگی و صلابت شما دارد و با تاسی از تجربه دفاع مقدس قدرتی را به رخ دشمنان می کشید که خود عین بازدارندگی است و دشمنان اسلام و مهین اسلامی ما نخواهند توانست چشم طمع را متوجه این انقلاب و کشور اسلامی کنند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آنچه مسلم است حضور بسیجی در میدان عمل به این خاطر است که فضیلت های انقلاب زنده بماند.
سردار جمیری گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا و دلاوری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیشرفتهای روز افزون نظام ما در حدی از آمادگی قرا داریم که دنیا به عنوان قدرت جهانی به ما نگاه می کند و همواره تمام شرق و غرب بر این قدرت ما معترفند.
وی تاکید کرد: دشمنان ما به قدرت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ایستادگی جانبازان سرافراز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که رمز موفقیت نظام مقدس اسلامی بوده همواره اعتراف می کنند.
وی گفت: ما امروز باید قدر خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان سرافراز را بدانم و باید با ادامه راه شهدا که همواره راه پیروزی است انقلاب و نظام الهی مان را به جلو سوق دهیم.
سردار جمیری اضافه کرد: گذشته ایران اسلامی ، استان بوشهر و مردم قهرمان این خطه دلاور خیز بسیار روشن است و بی شک آینده ما روشن تر از گذشته ما خواهد بود.

ارسال نظرات