فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر: هشت ساله دفاع مقدس یک قدرت بازدارندگی برای انقلاب بود که این قدرت با وحدت و اطاعت از ولی امر مسلمین و ولایت ایجاد شده و استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۷۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

سرتیپ محمد تقی صفری امروز در آیین گردامیداشت هفته دفاع مقدس در برازجان افزود: دشمن با همه امکانات و تجهیزات نظامی کشور ما را در هشت ساله دفاع مقدس از زمین و هوا مورد حمله قرار داد.
وی بیان کرد: تهاجم و حمله دشمن به کشور ایران اسلامی با حمایت و دستور مستقیم استکبار جهانی همراه بود.
فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآورشد:هدف دشمن از حمله به کشور ایران اسلامی از بین بردن انقلاب اسلامی ، نهضت اسلامی و دینی مردم ایران به رهبری امام راحل بود.
وی گفت: دشمن برای از بین بردن آرمان های ملت ایران که همان آزادی ، استقلال و مردانگی، شرافت و پاسداری از حیثیت همه مردم ایران است جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد.
فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در هشت سال دفاع مقدس مسیر و حرکت مردم انقلابی ایران اسلامی در مسیر ولایت و پیروی از سیره علوی و سیدالشهداء بود.
صفری افزود: جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک قدرت بازدارندگی برای انقلاب بود که این قدرت با وحدت و اطاعت از ولی امر مسلمین و ولایت ایجاد شده و استمرار خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها