دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی ، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه محمدرسول الله(ص)شهرستان کنگان در اين بيانيه با تکريم مقام شامخ شهيدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس نسبت به ضرورت پيش از پيش توجه به مسائل فرهنگي کشور با استفاده از شعائر ديني و قرآن کريم و فرهنگ اهلبيت (ع) در سايه ولايت فقيه و پرچمداري زعيم عظيم الشأن جهان اسلام حضرت آيت الله خامنه اي تاکيد و اعلام مي دارد دفاع مقدس همچون نگين درخشان به عنوان نماد استکبار ستيزي بايد هميشه در ذهن ها جاودانه باشد، در تقويت وحدت و هبستگي ملي در مقطع حساس کنوني براي ارتقاء روحيه آمادگي ملي در مقابله با جنگ نرم وسخت دشمن عليه ميهن اسلامي تلقي گردد.

هفته دفاع مقدس يک فرصت گرانمايه و جاودانه براي شناخت دوباره حماسه عظيم ملت فداکار ايران با رهبري پير جماران حضرت امام خميني (ره) و بررسي زواياي مختلف افسانه شکست ناپذيري وسلطه گري قدرت هاي جهاني به ويژه آمريکا و حاميان باطل او و درحقيقت برتري ايمان و اراده ملتي نستوه و استوار در مقابل کفر مي باشد.

پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوزی جهان گیر شد.

دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی را بر  هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.

بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند.

ایستادگی ایثارگران و مجاهدان در حراست از کیان میهن اسلامی، خودباوری، شکوفایی و عزت امروز را به ارمغان آورد و باید با بهره گیری از این توشه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای تعالی فردا گام برداریم.

با گرامی داشت یاد شهدای عزیز وارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض می‌کند و توفیق ملت بزرگ ایران درتداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نماید.

ارسال نظرات