فرمانده سپاه شهرستان دشتی:

امروز جنگ غرب بر علیه ایران یک جنگ همه جانبه است

فرمانده سپاه شهرستان دشتی گفت: امروز جنگ غرب بر علیه ایران یک جنگ همه جانبه است و ملت شریف ایران و همچنین بسیجیان جان برکف در صحنه های حساس نبرد امروز همچنان باهوش و در صحنه هستند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۵۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ دوم  پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی امروز در همایش مهدوی و استکبارستیزی اظهار داشت: امروزه جنگ غرب بر علیه ایران یک جنگ همه جانبه است و ملت شریف ایران و همچنین بسیجیان جان برکف در صحنه های حساس نبرد امروز همچنان باهوش و در صحنه هستند.

وی گفت: شهید مهدوی که نام وی به عنوان شهید شاخص بسیج مستضعفین انتخاب شده است ، نماد کامل استکبار ستیزی است و جوانان ما باید این شهید بزرگوار را الگوی خود و سرلوحه کاری خود در همه ی امور قرار دهند.

غضنفری اضافه کرد: شهرستان دشتی همواره در صحنه مقابله با استکبار جهانی حاضر و آماده بوده و نشان داده اند که مردم شهرستان دشتی همیشه ولایت مداری خود را به خوبی به منصحه ظهور گذاشته اند .

شایان ذکر است در این مراسم تمامی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دشتی و همچنین نیروهای بسیجی و اقشار مردم از جلو تصاویر شهدا رژه رفتند و به تمثال شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات