مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله برنامه های این مرکز در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن رنجبر مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) درباره برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های امسال تربیت بدنی سپاه تهران در سه حوزه اصلی برگزار می شود؛ حوزه اول برنامه های همگانی است که شاخص ترین برنامه آن پیاده روی 10هزار نفری خانواده های پایور در منطقه محلاتی است و از دیگر برنامه های این هفته کوهپیمایی، فتح قله و دوچرخه سواری است.

وی با بیان اینکه ما در تهران 2000 پایگاه بسیج برادران و خواهران داریم که برای اولین بار در هفته دفاع مقدس پایگاه های مقاومت بسیج هرکدام یک مسابقه ورزشی برگزار می کنند، عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس دو جشنواره برای خواهران و برادران برگزار می شود؛ جشنواره خواهران با عنوان جشنواره کوثر و برادران با عنوان جشنواره شهدای بسیج برگزار می شود.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه تهران افزود: برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس مسابقات انفرادی مانند پینت بال، تیراندازی، شنا است؛ در بحث آموزش دوره های مربیگری و داوری در رشته های دفاع شخصی، کاراته و جودو برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس راه اندازی پایگاه های تخصصی ورزش در سطح نواحی و حوزه ها را داریم؛ تصریح کرد: حوزه های مقاومت بسیج در منطقه خود، مسئولین ورزش منطقه، شورایاری‎ها، قهرمانان، مربیان و داوران را در این پایگاه ها جمع آوری می کنند تا از آنها در بسیج بهره برداری لازم انجام گیرد.

رنجبر با بیان ادامه برنامه های مرکز تربیت بدنی سپاه تهران درهفته دفاع مقدس یادآور شد: برنامه های کارگاه آموزشی توجیهی پایگاه های تخصصی ورزش با حضور مسئولین تربیت بدنی برادران و خواهران بسیج برگزار می شود تا بعد از هفته دفاع مقدس برنامه های ابلاغی این پایگاه را انجام دهند.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه اظهار داشت: مسابقات پینت بال نیروهای مسلح به میزبانی سپاه تهران در هفته دفاع مقدس برگزار می شود و علاوه بر این تربیت بدنی نواحی های بسیج نمایشگاه های دفاع مقدس برگزار می کنند که تاسیس سایت تربیت بدنی سپاه تهران را هم به همراه دارد.
ارسال نظرات