برنامه هایی مانند پیاده روی خانوادگی، باعث فرهنگ سازی در زمینه ورزش می شود
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه بسیج یکی از بازوان اصلی توسعه ورزش همگانی در کشور است، گفت: برگزاری برنامه هایی مانند پیاده روی خانوادگی سبب فرهنگ سازی در زمینه ورزش بین خانواده ها می شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۳۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در آستانه برگزاری بزرگترین همایش پیاده روی کشور توسط بسیج در روز جمعه سوم مهرماه گفت: بسیج یکی از دستگاه های فعال و با برنامه در شورای ورزش همگانی کشور است که برنامه های متنوعی را برای توسعه ورزش عمومی برای جوانان و خانواده ها در طول سال به مناسبت ایام مختلف برگزار می کند.

وی افزود:برنامه های کوهنوردی و پیاده روی خانودگی هم از جمله این برنامه ها است که اجرای چنین برنامه هایی می تواند در توسعه همگانی کردن ورزش و همچنین اجرایی شدن برنامه های سلامت محور نقش مهمی داشته باشد و این اهداف را محقق کند.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: برنامه پیاده روی خانوادگی و برنامه هایی در این راستا که توسط بسیج برگزار می شود،علاوه بر فرهنگ سازی، ورزش را نیز به عنوان یکی از نیازهای اصلی می تواند در بین خانواده ها و جامعه نهادینه سازی کند.

معاون توسعه ورزش همگانی با بیان اینکه بسیج یکی از بازوان اصلی توسعه ورزش همگانی در کشور است، افزود: بسیج با توجه به مدیریت معتقد و داشتن زیر ساخت های خوب که جزو سرمایه های ارزنده این نهاد محسوب می شوند، از نهادهای فعال در توسعه ورزش همگانی باشد و در سال های اخیر نقش موثری در این زمینه در ورزش کشور ایفا کرده است.
ارسال نظرات