خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین تأکید کرد

ضرورت انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با تأکید بر انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که همواره باید از دستاوردها و تجربیات آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۱۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری‌یکتا امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان فامنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که نباید به دست فراموشی سپرده شود و همواره باید از دستاوردها و تجربیات آن استفاده کنیم.

وی با تأکید بر انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند غنی‌ترین میراث معنوی و اعتقادی ما در انقلاب اسلامی همین دفاع مقدس بود و ما باید در حفظ و انتقال این گنجینه پرمحتوا تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد: بسیجیان با اعتقاد و عزم راسخ خود که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است همواره در تمام صحنه‌ها حضوری مؤثر دارند.

حجت الاسلام مصباح زاده امام جمعه شهرستان فامنین نیز بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگری و رشادت‌های ملت مظلوم است که در دوران دفاع مقدس ر برابر استکبار ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار