خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : کشورهای غربی و طرف مذاکره مذاکرات هسته ای برای ترمیم وضعیت نامناسب اقتصادی خودبه دنبال بازار مصرفی جدیدی هستند .
کد خبر: ۸۵۷۲۷۰۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، سرگرد اسحاق ابراهیمی معاون نیروی انسانی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در شرکت کارتن پارس شهرصنعتی البرز برگزار شد اظهارداشت : پس از مذاکرات هسته ای شاهد حضور پرهیاهو و جنجال برانگیز هیئت های اقتصادی و سیاسی غربی در کشورهستیم که بعضا برخی در داخل نیز با دستپاچگی از آن به عنوان اتفاقی بزرگ یاد می کنند .

وی افزود: این در حالی است که در سالهای اخیر شاهد بحران های اقتصادی در اروپا و آمریکا بوده و بسیاری از کشورهای اروپایی دچار تنزل جایگاه اقتصادی خود شده ودر برخی کشورها مانند یونان با ورشکستگی روبه رو شده اند و همواره به دنبال بهانه ای بوده اند مه با ورود مجدد خود به بازار ایران فرصت بازار مصرفی بزرگی مانند ایران را به دست بیاورند .

معاون نیروی انسانی سپاه ناحیه البرز گفت : ما نباید فریب هیاهوهای سیاسی و بازی های رسانه ای کشورهای غربی را بخوریم و توطئه های کشورهای غربی و آمریکا را در دفاع مقدس از یاد ببریم که چگونه با حمایت های مالی ونظامی خود از رژیم بعثی عراق سالها کشور را به عقب رانده و صدمات بسیاری را در حوزه های مختلف به کشور وارد کردند و حتی با در اختیار گذاشتن مواد شیمیایی به عراق مردم بی گناه را تا سالها مورد رنج و عذاب قرار داده و موجب کشتارهای بسیار در بیرون از جبهه های نبرد شدند.

وی ادامه داد : ما در دوران دفاع مقدس به طور مستقیم از 37 کشور جهان وملیت های مختلف اسیر گرفتیم و شاهد این بودیم که بسیاری از کشورها با حمایت های مختلف به جنایت های رژیم بعث عراق در مجامع بین المللی مشروعیت می بخشیدند و با طولانی کردن جنگ به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بودند .

سرگرد ابراهیمی عنوان کرد : مقاومت و ایستادگی نیروهای رزمندگان انقلاب اسلامی موجب گردید تا تمامی کشورهای حامی عراق در برابر ایران سرفرود آورده و به شکست سیاست های خود در قبال جمهوری اسلامی اذعان کنند و امروز نیز نتوانند سیاست های خود در منطقه خاورمیانه را اجرایی کرده و با شکست روبرو شوند .

وی گفت : مذاکرات هسته ای و فشارهای سیاسی تنها بهانه ای بوند که مجددا کشورهای غربی بتوانند وارد بازار مصرفی ایران شده و با هدف ایجاد راهی برای نجات اقتصاد های ورشکسته خود علاوه بر نفوذ اقتصادی ، نفوذ سیاسی و فرهنگی نیز در داخل کشور داشته باشند که با هوشیاری مردم و بسیجیان  هیچ گاه نخواهند توانست به این آرزوی خود دست یابند .

وی در پایان خطاب به کارگران شرکت کارت پارس  خاطر نشان کرد : امروز همه ما وظیفه داریم تا با تمام توان در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب ایستادگی کرده و هرکدام از ما در جایگاه خود به عنوان  پاسداران  ارزشهای انقلاب باشیم تا کسی نتواند به خود جرات تعرض به جمهوری اسلامی را بدهد .

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها