خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران در یادواره " شهدای روحانیت":
نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران گفت: کشور در دوران 8 سال دفاع مقدس، دارای دستاوردهای بسیاری بوده است به همین منظور، روحانیون می توانند با افزایش آگاهی از توانمندی های این دوران، دیگردستاوردهای انقلاب را به شکل برجسته تر نشان دهند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش تجلیل از حماسه سازان جهاد و شهادت، یادواره شهدای " روحانیت" به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران و هیئت همراه و مبلغین استانی در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) صبح امروز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران وحدت، همدلی و انسجام را از ویژگی های مهم کشور ایران در برابر دشمنان دانست و افزود: ملت غیور ایران به اندازه ای محکم بر سر اعتقادات دینی و حفظ ارزش های اسلامی ایستاد  به طوری که  دیگر دشمن اجازه این  موضوع را به خود نداد که حتی بخشی از خاک ایران را تحت تصرف خود در آورد.

به گفته وی، کشور در دوران 8 سال دفاع مقدس، دارای دستاوردهای بسیاری بوده است به همین منظور، روحانیون می توانند با افزایش آگاهی از توانمندی‌های این دوران، دیگردستاوردهای  انقلاب را به شکل برجسته تر نشان دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید ملت غیور ایران از ولایت فقیه همیشه تابعیت کنند تصریح کرد: تبعیت و فرمانبری از رهبر فرزانه ایران امام خمینی(ره) و الگو برداری از رهبر کبیر انقلاب سبب شده است که کشور هر چند با چالش هایی روبرو شود ولی بتواند در برابرآنان ایستادگی کرده و مقاومت کند .

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به وظایف مبلغین اسلامی ادامه داد: آنان در یک آزمون سختی قرار گرفته اند چرا که مسئولیت هدایت جامعه را بر عهده دارند در همین راستا است که نوع زاویه دید و ادبیاتی که در کلامشان ظاهر می شود می تواند کشور را ازآسیب های دشمن حفظ کند.





1002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها