خبرهای داغ:

پنجمین دوره آموزش منطقه ای پژوهشگران مراکز استان ها در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.

دراین دوره که با حضور 20 نفر برگزار شد؛ شرکت کنندگان در خصوص موضوعاتی همچون تأثیر شبکه های اجتماعی برجامعه و آسیب ها و پیامدهای آن در جامعه بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۰۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی صداو سیمای مرکز قزوین ، این دوره ی آموزشی بصورت کارگاهی به مدت 2 روز در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.

در روز پایانی پنجمین دوره آموزش منطقه ای پژوهشگران مراکز استان ها آقای منصف پور مدیرکل پشتیبانی پژوهش و اجرای نظر سنجی رسانه ی ملی به همراه چند تن از کارشناسان دراین دوره حضور یافتند و ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین روند برگزاری دوره را بررسی کردند.
آقای منصف پور در جلسه ی مشترک با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بر لزوم بهره گیری از نتایج پژوهش ها و تحقیقات علمی در تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی تأکید کرد.
آقای منصف پور همچنین لوح تقدیری از طرف رئیس مرکز پژوهش و افکار سنجی رسانه ی ملی به آقای معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اهداء و از آقای یوسفی مدیر پژوهش مرکز قزوین هم تجلیل کرد.
گفتنی است در طی دو روز برگزاری پنجمین دوره آموزش منطقه ای پژوهشگران مراکز استان ها در صداوسیمای مرکز قزوین شرکت کنندگان از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری قزوین هم بازدید کردند.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها