خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت: وظیفه امروز بانوان درجامعه حفظ میراث گرانبهای حجاب و عفاف درجامعه است که می تواند از وجود بساری از فسادهای اجتماعی جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۹۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان البرز ، حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسم یادواره 110 شهید زن و شهیده طیبه واعظی شهید شاخص سال 94 که با حضور پرشکوه بسیجیان در تالار شهر الوند برگزار شد اظهارداشت : وظیفه امروز بانوان به خصوص بانوان بسیجی این است که تلاش کنند تا زمینه های گسترش حجاب و عفاف در جامعه را بستر سازی کرده و با تبلیغات فرهنگی مناسب از میراث گرانقدر حجاب محافظت کنند .

وی تاکید کرد: بانوان انقلابی در 8 سال دفاع مقدس با حضور فعال در مبارزات انقلابی و پس از آن در پشتیبانی از نیروهای نظامی و بعضا با حضور فیزیکی در جبهه ها به عنوان پزشک و پرستار ثابت کردند که می توانند دوشادوش رزمندگان دفاع مقدس نقش موثری را در صیانت از ارزشهای انقلابی داشته باشند .

حجةالاسلام شجاعی مهر در ادامه  افزود : بانوان امروز جامعه اسلامی نیز این تعهد بزرگ را بر دوش دارند که در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان بر علیه زن و خانواده و تبلیغات منفی دجالواره و رسانه های استکباری ایستادگی کرده و حریم خانواده را از شر دشمنان مصون نگه دارند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت : از بدو تولد دین اسلام زنان مسلمان چون آسیه و حضرت خدیجه (س) خدمات ارزشمندی به اسلام داشته و جان و مال خود را در راه دفاع از دین اسلام فدا کرده اند که در سخت ترین شرایط ولی زمان خویش را تنها نگذاشته  و از حریم ولایت و دین اسلام دفاع کرده اند .

وی عنوان کرد : تاکید زنان انقلابی و بانوان بسیجی بر مقاومت و  تاسی از شعار عاشورایی حضرت زینب (س) در برائت از کفر و ظلم و پیروی از حقیقت موجب گردیده که هیچ گاه یوق استعماری ظلم را نپذیرفته و حتی در دوران اسارت دوران انقلاب در ساواک هیچ گاه از آرمان های خود عقب نشینی نکردند .

حجة الاسلام شجاعی مهر گفت : ما نباید صرفا در تحلیل 8 سال جنگ تحمیلی فقط بعد نظامی آن را مورد توجه قرار داده واز دیگر ابعاد دفاع مقدس همچون مشارکت فعال زنان در دوران دفاع و نگاه معرفتی و ایمانی رزمندگان و بانوان انقلابی در جنگ غافل شویم چرا که این حوزه قابلیت این را داشته که  محققان و پژوهشگران بسیاری در کشور به آن  پرداخته و مقالات  علمی دانشگاهی خود را به آن اختصاص دهند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : دفاع مقدس گنج بسیار بزرگی در پس از انقلاب بود که بسیاری از ابعاد آن تا به امروز ناشناخته مانده و هنوز نتوانسته ایم از سرمایه های بزرگ آن بهره مناسبی را ببریم و لازم است که دانشگاهیان و محققان حوزوی ما بیشتر در این حوزه اقدامات موثری را انجام بدهند .

3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها